Een krachtig medium

Stelt u zich eens voor… U bent een avondje uit en zit in de knusse bioscoopzaal. U wacht op de film die komen gaat en alle aandacht is gericht op het witte doek. Het licht dempt, de zaal is stil. Het eerste wat u ziet zijn de reclame-uitingen. Reclame van bedrijven bij u in de buurt. Uw bedrijf hoort hier toch ook tussen?

Waarom is bioscoopreclame nu zo’n verstandige keuze?


  1. Het bereik is groot. Het aantal bioscoopbezoeken is de laatste jaren historisch hoog. In 2014 bezochten 30,8 miljoen mensen de bioscoop.
  2. Reclame in de bioscoop is betaalbaar. Ook voor kleinere ondernemers.
  3. Uw doelgroep is een avondje uit en heeft de juiste ontspannen stemming.
  4. Bioscoopreclame is sterk indringend en de kans op afleiding is klein. Dit intense contact leidt tot een positievere verwerking van uw boodschap.
  5. Bioscoopreclame is onderdeel van het bioscoopbezoek en bezoekers ervaren het – in tegenstelling tot veel andere media – niet als storend.